SLIDER

À propos de nous - About Us



Nos photos sont la plume à votre histoire. Créatives, nous allons capturer vos meilleurs moments. Nous sommes passionnées par l'amour, la vie et les gens.

Our photos are the pencil to your story. Let us be creative and we will capture your greatest moments. We are passionate about love, life and people.

514-817-9632
www.stefetstefphotographie.com

J'ai prit un coup d'vieux ! • I just got so old!

2.9.14

J'ai prit un coup d'vieux !!! 

Je connais Marie depuis la 5ème année du primaire. Première journée d'école dans une nouvelle ville, on se met en rang d'oignon pour entrer en classe et cette jeune fille au sourire sympathique vient me voir « Salut, t'es nouvelle ici ? Moi c'est Marie, on s'assoit à côté dans la classe ? » Cool ! Ça fait même pas une journée que j'suis ici et je ne dînerai pas seule ce midi ! On s'est suivi jusqu'au secondaire, on marchait ensemble à chaque jour pour aller à l'école, on a foxé un cours d'économie (Ohhhh la retenue que j'ai eu !!!), on a campé sur le mont St-Hilaire la veille de notre graduation, on a fait une bataille de balloune d'eau dans les rues de notre quartier... les milles et un coups ! 

Et là, 18 ans d'amitié plus tard, Marie accueille dans son petit nid d'amour une petite coccinelle que l'on surnomme Lili !!! Je suis si heureuse pour elle, si contente de pouvoir me présenter comme Matante Stephanie ou la Matante tatouée et de la voir grandir.

Félicitations mon amie, je t'aime de tout mon coeur, toi et ta petite loutre !

* * *

Wow I just got so old!!!

I know Marie since the 5th grade. First day of school in a new town, we get in line to enter the school and this smiling girl comes to me and says "Hi, are you new here? I'm Marie, wanna sit side by side in the classroom?" Cool! It hasn't even been a day that I'm here and I won't have to eat alone at lunch! We followed each other until high school, we walked together every day to go to school, we ditched an economics class together (Ohhhh the detention I got!!!), we camped on Mount St-Hilaire the night before our graduation, we did a water balloon battle in the streets of our neighbourhood... 

And then, 18 years of friendship later, Marie welcomes in her love nest a little ladybug nicknamed Lili!!! I'm so happy for her, so glad to introduce myself as Auntie Stephanie or Tattooed Auntie and to see her grow.

Congratulations my friend, I love you with all my heart, you and your little otter!

newborn photography montreal
newborn photography montreal
newborn photography montreal
newborn photography montreal





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Read all of our Wedding Photography Reviews at Weddings, Wedding Cakes,  Wedding Planning, Wedding Checklists, Free Wedding Websites, Wedding Dresses, Wedding Ideas & more
WeddingWire Stef & Stef Photographie Reviews, Best Wedding Photographers in Quebec - 2015 Couples' Choice Award Winner
 
montreal wedding photographer Montreal wedding photographerMontreal wedding photographer
Editors Badge