SLIDER

À propos de nous - About Us



Nos photos sont la plume à votre histoire. Créatives, nous allons capturer vos meilleurs moments. Nous sommes passionnées par l'amour, la vie et les gens.

Our photos are the pencil to your story. Let us be creative and we will capture your greatest moments. We are passionate about love, life and people.

514-817-9632
www.stefetstefphotographie.com

À ma nièce - To my niece

24.2.13

J'ai toujours ADORÉ les chiens, mais beaucoup plus particulièrement Misfit ! Elle est techniquement et le plus sérieusement du monde ma nièce. Mon frère et moi sommes allés la chercher l'hiver 2009-2010 et depuis c'est le bébé, la fille, la princesse à mon frère. J'ai toujours vu mon frère comme Cesar Millan mais avec des origines japonaise... quoiqu'ils ont quand même une certaine ressemblance ! John est très doué pour dresser son chien, elle joue la morte, elle suit au pas dès qu'il claque des doigts... elle est A-D-O-R-A-B-L-E !

J'aime sa façon d'être toujours beaucoup trop énervée quand elle me voit, de courir vers moi avec la tête de côté et les yeux croches, quand elle bouge les fesses parce qu'elle n'a pas de queue pour exprimer sa joie, quand elle me regarde avec ses yeux qui font tellement pitié quand elle veut une gâterie...

À Misfit !

- Stef T. -

* * *

I always ADORED dogs, but more specifically Misfit ! She's technically and most honest to God my niece. My brother and I went to get her during winter 2009-2010 and since, she's been the baby, the girl, the princess of my brother. I always saw my brother like Cesar Millan but with japanese genes... although he does have a certain resemblance ! John is very talented to raise his dog, she plays dead, she follows as soon as he snaps his fingers... she is A-D-O-R-A-B-L-E ! 

I love her way of always being over excited when she sees me, of running towards me with her head sideways and her crossed-eyes, when she shakes her bum because she doesn't have a tail to express her joy, when she looks at me with the cutest pity eyes when she wants a treat... 

To Misfit !

- Stef T. -






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger

Read all of our Wedding Photography Reviews at Weddings, Wedding Cakes,  Wedding Planning, Wedding Checklists, Free Wedding Websites, Wedding Dresses, Wedding Ideas & more
WeddingWire Stef & Stef Photographie Reviews, Best Wedding Photographers in Quebec - 2015 Couples' Choice Award Winner
 
montreal wedding photographer Montreal wedding photographerMontreal wedding photographer
Editors Badge